
Navštíveno 11491x

Tak staré svody jsem prodal a koupil nové, lepší, které mají trochu větší průměr trubek a hlavně všechny větve stejně dlouhý v tom ty staré pokulhávaly.

Takhle postup omotávání ThermoTecem

Uff hotovo, chudáci ruce :-)

A takhle i s tlumičem, který bude černý s vyleštěnou koncovkou

2

3

Koukam, ze bez kladiva ani ranu :)
Pecka, dokonaly :)
K cemu je ta pruzinka, nebo cosi na fotce "2" a "3"? :)

17.01.2010, 16:11 |
Kesam Lukasino to se dává i na motorky aby se to nevyklepalo a neupadl vejfuk :-)
tuner to bude takhle ompotané koukat z auta jo???

17.01.2010, 17:26 |
zazaa bude za naraznikem u motoru ... proto to omotani :)
tzn. ze ta pruzinka drzi u sebe svody a koncak? :-O

17.01.2010, 17:38 |
Kesam řekl bych že jo ale tohle to nebuide koukat ven ne ten koncák bude pod autem a koukat akorát koncovka ne?

17.01.2010, 17:41 |
Skury Dobrá práce, Honzo.. :)
Ne tlumič koukat ven nebude, bude schovaný za čelem a omotaný je z toho důvodu, aby nešlo od něho zbytečné teplo do motorového prostoru. Pružina je tam aby příčák držel na svodech. Tuner určitě promine za vysvětlení.
Nismo: 10koní určitě ne, ale věřím tomu že 3-4 jo.

17.01.2010, 18:03 |
Kesam Jak muže páska přidat koně?? At mi to někdo vysvětlí?Nebo to dá nev potrubí a koncák ne spíš??
kesam: bys obmotal celé auto aby to aspoň těch 90km/h dalo co? :D
Kesam: Omotávka určitě ne, ale ty svody + koncák, myslím že i nismo to myslel na ty svody, když Honza psal "lepší, které mají trochu větší průměr trubek a hlavně všechny větve stejně dlouhý v tom ty staré pokulhávaly".
Diky za vysvetleni ;)
Jako vzdy je to paradni pracicka :)

17.01.2010, 18:33 |
Kesam Aha
Milhauzz: Je to tak, kladivo bylo potřeba při zaplepávání pásky kterou to stahuju a pak posloužilo větší i jako podpěra, prostě univerzální nástroj.
Jinak díky Davidovi a Zazoovi už nemusím nic psát :-)
snad jen Nismo: věřím v +25HP :-O

17.01.2010, 19:07 |
Kesam To nedá ne?:-)
Dragster: i samotna umotavka muze, Thermotec to ma odbrzdene, hodne popularni je to na dragsterech
Kesam: paska udrzuje teplotu vyfukovych plynu, ty se vlivem okolnich teplot zbytecne nezpomaluji jako u neomotanych svodu a potrubi, vem si co udela horky vzduch potazmo plyn, kdyz se stretne se studenym, kdyz to hodne prezenu, tak viz tornado :)
Tuner: hezka a cista prace, nedrbez se? :)
Kesam: Byl to JOKE
Rajdlos: Díky za uznání. Trochu červené ruce mám, ale dělal jsem to na etapy asi tři dni po večerech a když se páska namočí ve vlažné vodě, tak to ani moc "nekouše".
mne kouse pokazde a pokazde to trva minimalne dva tri dny, je to svinstvo, tyhle bile ani ne, ale medena je pekna svine
Pekne si s tim pane hrajete,to se s tema svodama musis i mazlit ne? :-) Parada a drzim palce k ladeni :-)
Tuner#2: máš to fakt super! Budeš provádět měření na brzdě? docela by mě zajímalo (jako stoupence Škodovek), kolik tam máš koníků...
cupra.165: Díky pane a mazlení by bylo asi hodně sado maso, protože když páska uschne, tak to fakt kouše :-))
martin924: Už proběhlo se starým výfukem, ale myslím že nový neudělá nic moc navíc. Šel jsem do toho, protože se povedlo prodat starý a tenhle bude schovaný a vylepší vzhled auta. "Bojler" vzadu se mě už nelíbí :-)
Tady je téma z brzdy:
[ Link ]

18.01.2010, 00:16 |
Kesam Takže to odhaduješ na krásnejch cca 70kw??
Kesam: Odhady raději nechám na jiných :-)
Opravdu krasna prace,je videt ze sis pohral.
no pěkný,pěkný,se ti musí motat ruce ještě tedka ne :D